Opis funkcji systemu

Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i dopasowanie do potrzeb użytkownika

  • Nowości!
    Automatyczne aktualizacje przez Internet.
  • Łatwa administracja!
    Automatyczna aktualizacja nowych wersji w sieci lokalnej.
  • Bezpieczeństwo!
    W wersji standard codzienna automatyczna archiwizacja bazy danych.
  • Uprawnienia!
    Możliwość ograniczania dostępu do danych pracownikom.
  • Opcja ‚Proste uprawnienia’!
    Dzięki której w małej kancelarii nie jest wymagane ustawianie szczegółowych uprawnień pracowników.
  • Personalizacja!
    Dostosowywanie wyglądu przez użytkownika do własnych potrzeb.

Kancelaria – Dane kancelarii, pracowników i zespołów

  • Kancelaria!
    Dane kancelarii, możliwość ustalenia kilku adresów i kont bankowych.
  • Pracownicy!
    Dane pracowników, możliwość nadawania uprawnień do przeglądania i edytowania danych zawartych w programie dla poszczególnych pracowników, praca grupowa.
  • Zespoły!
    Możliwość łączenia pracowników w zespoły.
  • Zasoby!
    Definiowanie zasobów kancelarii (samochody, sala, rzutnik) i ustalanie terminarza ich zajętości.

Kartoteka – Klienci, Organy, Strony w sprawach

  • Asystent!
    Dodatkowe okno, które podpowiada w każdym miejscu programu najważniejsze funkcje.
  • Klienci!
    Dane klientów (także archiwalne), wiele kontaktów do klienta, automatyczne numerowanie.
  • Organy!
    Własna baza teleadresowa organów (istotne informacje o organach, sądach, etc.).
  • Podmioty!
    Informacje o przeciwnikach procesowych i innych osobach związanych z prowadzonymi sprawami.
  • Korespondencja seryjna!
    Możliwość adresowania kopert i własnych listów seryjnych w oparciu o adresy klientów organów i podmiotów.

Sprawy – Akta spraw, repertorium, dokumenty

  • Sprawy!
    Szczegółowe informacje na temat danej sprawy. Możliwość prowadzenia sprawy dla kilku klientów.
  • Etapy/Instancje!
    Podział sprawy na etapy/instancje.
  • Repertorium – historia sprawy!
    Wydarzenia, Terminy, Zadania i Dokumenty. Możliwość generowania historii dla klienta.
  • Książka korespondencji!
    Jednoczesny wpis do książki i repertorium sprawy.
  • Raporty ze spraw!

Rozliczenia z klientami, faktury i czas pracy

  • Zlecenia!
    Informacje o umowie z klientem (zleceniu): stała obsługa, zadanie, projekt (proces).
  • Wiele rodzajów rozliczeń!
    Wg godzin pracy, z opłatą stałą, z kwotą minimalną, ze zmienną stawką.
  • Usługi!
    Powiązanie wielu spraw z jednym zleceniem stałej obsługi. Tematyczne grupowanie czynności w dużych zleceniach.
  • Czynności!
    Rejestrowanie czasu pracy pracowników w ramach zlecenia dla klienta i prac administracyjnych.
  • Faktury!
    Wystawianie faktur na bazie zarejestrowanych czynności i własnych pozycji. Kontrola płatności.
  • Zestawienia i statystyki!
    Samodzielnie modyfikowane zestawienie czynności dla klienta. Kontrola czasu pracy pracowników i efektywności pracowników. Statystyki przychodów kancelarii.

Kreatory – Wspomaganie pracy

  • Szybki kreator!
    Wprowadzenie niezbędnych do fakturowania informacji przy pomocy jednego okna.
  • Duży kreator!
    Wpomaganie wprowadzania danych klientów, zleceń i spraw dla dużych projektów.
  • Kreator Faktur!
    Wystawianie faktury na podstawie czynności. Automatyczna aktualizacja pozycji.
  • Kreator rejestracji dokumentu!
    Wspomaganie dołączania dokumentów elektronicznych i ich wersji do akt spraw.

Moje biurko – Bieżące akta, Terminarze, Zadania, Przypomnienia, Komunikaty

  • Bieżące akta!
    Skróty do różnych elementów systemu, z którymi w danej chwili pracuje użytkownik.
  • Terminarz kancelarii!
    Informacje o terminach kancelarii – rozprawach, zebraniach itp.
  • Terminarz osobisty!
    Możliwość umieszczania w terminarzu prywatnych spotkań.
  • Zadania!
    Możliwość zlecania zadań i kontroli ich wykonania.
  • Przypomnienia!
    Przypomnienia o terminach i zadaniach do wykonania.
  • Komunikaty!
    Automatyczne przesyłanie informacji o przydzieleniu do sprawy czy terminu oraz możliwość wymiany komunikatów między pracownikami.

Biblioteka – Pozycje w bibliotece, Wzory dokumentów, Zagadnienia

  • Pozycje w bibliotece!
    Informacje o zasobach bibliotecznych kancelarii.
  • Wzory dokumentów!
    Gotowe wzory dokumentów.
  • Zagadnienia!
    Możliwość zapisania na przyszłość informacji o sposobie rozwiązania jakiegoś problemu i ekspertach z danej dziedziny.
  • Wyszukiwanie!
    Wyszukiwanie pełnotekstowe, wg słów kluczowych i katalogów.

Instrukcję obsługi znajdą Państwo w dziale ‚Dokumentacja’.
Wymagania techniczne możesz zobaczyć tutaj.