11.10/11.20 PLUS (Istotna poprawka) – 30 listopada 2021
Zobacz najnowsze pliki do pobrania
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Poprawka generowania faktur dla zleceń w PLN z pracownikiem posiadającym stawkę w EUR
11.10/11.20 PLUS – 15 września 2021
Pobierz wersję 11.10 Standard | Pobierz wersję 11.20 Plus
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Pobieranie danych podmiotów z bazy REGON.BIR
- Nowe rozliczenia usług: ryczałt za usługę, ryczałt za każdą czynność w ramach usługi
- Zapamiętanie danych nabywcy i sprzedawcy osobno dla każdego dokumentu księgowego
- Zapamiętanie stawki pracownika z momentu rejestracji czynności
- Historia kontaktów handlowych z klientem
- Koszty ogólne kancelarii z podziałem na zlecenia
- Domyślna stawka zlecenia dla wszystkich nowych pracowników
- Przenoszenie usługi pomiędzy zleceniami
- Opis wewnętrzny czynności
- Drukowanie wielu faktur jednocześnie
- Obliczanie rabatu przy wystawianiu faktury
- Edycja spraw usuniętych
- Wybór folderu synchronizacji z Outlook
- Zadania planowane
- … inne zmiany na prośby naszych klientów…
10.10/10.20 PLUS – 15 września 2020
Pobierz wersję 10.10 Standard | Pobierz wersję 10.20 Plus
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Możliwość ograniczenia dostępu pracownikom wyłącznie do rejestratora czynności
- Możliwość wybierania pracowników po typie przy uprawnieniach i terminach
- Sprawdzanie poprawności opisów czynności z użyciem słownika MS Word
- Automatyzacja porównania wersji dokumentów za pomocą MS Word
- Nowe prawo do usuwania dokumentów
- Możliwość testowania poprawności wystawienia kolejnych numerów faktur
- Sprawdzanie poprawności danych klienta już w czasie wystawiania faktury
- Prefiltrowanie statystyk wg roku
- Dodatkowe możliwość anonimizacji
- Zgodność z JPK_FA(3)
- … inne zmiany na prośby naszych klientów…
9.20.50 PLUS – 12 listopada 2019
Zobacz najnowsze dostępne wersje plików
- Możliwość dopasowania ilości danych faktur pobieranych z serwera na każdym stanowisku
- Lepsza kontrola danych faktur i generacji JPK_FA
- Uzupełniony monitoring dostępu do dokumentów
- Ulepszone wyszukiwanie dokumentów
9.10/9.20 PLUS – 15 lipca 2019
Pobierz wersję 9.10 Standard | Pobierz wersję 9.20 Plus
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Jednoczesna zmiana stawek dla wszystkich umów klienta.
- Jednoczesne wyszukiwanie i raportowanie historii WSZYSTKICH spraw klienta.
- Klonowanie zleceń i faktur.
- Rejestracja czynności od strony sprawy.
- Pole 'obslużono’ termin.
- Nowe uprawnienia do zadań i terminarza kancelarii.
- Nowe możliwości list:
– zmiana formatu, położenia i funkcji agregujących dla kolumn,
– grupowanie w przeglądaniu i nowe możliwości eksportu grup. - JPK dla 1 faktury i aktualizacja do JPK_FA (2).
- Wiele innych zmian na życzenie naszych klientów.
8.11/8.21 PLUS – 15 lipca 2018
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Możliwość wprowadzanie informacji o podstawie przetwarzania danych zgodnie z RODO.
- Anonimizację danych klient/podmiotu.
- Rejestr spraw usuniętych.
- Generowanie JPK_FA na potrzeby kontroli KAS.
8.10/8.20 PLUS – 15 marca 2018
Zmiany w programie obejmują m.in.:
- Klonownie terminu.
- Wsparcie dla Success Fee.
- Szybkie czyszczenie pól w oknach wyszukiwania.
- Możliwość zmiany daty przy edycji czynności.
- Wiele innych zmian na życzenie naszych klientów.
7.10/7.20 PLUS – 20 listopada 2017
Zmiany w programie obejmują możliwość generowania i wystawiania NOT KSIĘGOWYCH:
- Rejestrowanie i wyszukiwanie 'kosztów’ przeznaczonych na notę.
- Zmiany w wystawianiu faktur – wprowadzenie pojęcia TYP DOKUMENTU KSIĘGOWEGO (Faktura, korekta, Pro-forma, nota, korekta noty
- Możliwość ustawienia innych szablonów numeracji dla każdej kancelarii i każdego typu dokumentu.
- Zmiany w statystykach zapewniające poprawność dotychczasowych obliczeń.
6.10/6.20 PLUS – 15 października 2016
Zmiany w programie obejmują:
- Wyszukiwanie wspólnych terminów i możliwość przeglądanie terminarza pracowników.
- Nowe możliwości rozliczania usług.
- Możliwość wyboru trybu 'zdalny dostęp’ przyspieszający działanie przy połączeniach przez VPN.
- Liczne zmiany na życzenie naszych klientów.
5.23 PLUS – 15 września 2016
Zmiany w programie obejmują:
- Przyspieszenie działania i poprawki błędów ujawnionych u dotychczasowych klientów po przejściu na wersję 4 i 5.
- Nowy program deinstalacyjny „uninstall.exe” obsługujący także deinstalację stanowisk zaktualizowanych z systemu Kancelaris.
Wersja 5.12 Standard/5.22 PLUS – 01 marca 2016
Zmiany w programie obejmują:
- Dużo zmian w całym programie na życzenie naszych klientów.
- Uaktualnienie kalkulatora odsetek do zmian prawnych.
- Elementy współpracy programu z systemem WebKancelarIT Plus.
Wersja 5.10 Standard/5.20 PLUS – 15 kwietnia 2015
Zmiany w programie obejmują:
- zmiana nazwy na KancelarIT
- dodanie sumy pola długość w oknie Czynności – wyszukiwanie i Czynności – zatwierdzanie
- poprawkę eksportu spraw do systemu webowego w sytuacji eksportu etapu, który nie miał w sobie żadnego elementu
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający nowości w systemie KancelarIT od wersji 3 do wersji 5
Do roku 2014 C.H.Beck oferowało wcześniejsze wersje pod marką Kancelaris.
Poniżej znajdą Państwo historię zmian w programie pod starą marką.
W chwili obecnej nie jest już dostępna żadna z aktualizacji systemu do wersji 4.24 włącznie.
Kolejne wersje są wydawane przez nowego Wydawcę pod nową marką.
Wersja 4.24 PLUS – 17 czerwca 2014
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.24 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.20 o nowe funkcje i poprawki.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.20.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.20
NAJWAŻNIESZE ZMIANY
- Funkcja obsługi monitora czynności podczas zatwierdzania czynności,
- Możliwość wyszukiwania spraw wg pola „opis”
- Możliwość dopasowania wysokości wierszy podczas drukowania innym rozmiarem czcionki niż standardowy
- Nowa wersja komponentu kancOutlook poprawnie współpracująca z Outlook 2013
- Poprawiona baza demonstracyjna
- Poprawki innych funkcji
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.24 w stosunku do wersji 4.20
Wersja 4.14 STANDARD – 17 czerwca 2014
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.14 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.10 o nowe funkcje i poprawki.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.10.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.10
NAJWAŻNIESZE ZMIANY
- Funkcja obsługi monitora czynności podczas zatwierdzania czynności,
- Możliwość wyszukiwania spraw wg pola „opis”
- Możliwość dopasowania wysokości wierszy podczas drukowania innym rozmiarem czcionki niż standardowy
- Nowa wersja komponentu kancOutlook poprawnie współpracująca z Outlook 2013
- Poprawiona baza demonstracyjna
- Poprawki innych funkcji
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.14 w stosunku do wersji 4.10
Wersja 4.23 PLUS – 9 stycznia 2014
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.23 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.20 o nowe funkcje.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.20.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.20
Wersja 4.23 wydłuża pole „Nr nadawczy” w oknie Wydarzenie na karcie „Książka korespondencji” umożliwiając wpisywanie 24 cyfrowych numerów stosowanych przez „Polską Grupę Pocztową” dostarczającą przesyłki z sądów i prokuratur.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.23 w stosunku do wersji 4.20
Wersja 4.13 STANDARD – 9 stycznia 2014
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.13 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.10 o nowe funkcje.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.10.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.10
Wersja 4.13 wydłuża pole „Nr nadawczy” w oknie Wydarzenie na karcie „Książka korespondencji” umożliwiając wpisywanie 24 cyfrowych numerów stosowanych przez „Polską Grupę Pocztową” dostarczającą przesyłki z sądów i prokuratur.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.13 w stosunku do wersji 4.10
Wersja 3.05 PLUS – 29 listopada 2013
- Wersja 3.05 zawiera istotną poprawkę do wersji 3.04/3.04bis
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
- Wersja 3.05 jest ostatnią aktualizacją dla systemu w wersji 3.00
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.05
Wersja 4.22 PLUS – 25 listopada 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.22 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.20 o nowe funkcje.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.20.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.20
Wersja 4.22 jest odpowiednikiem wersji 4.12, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL, w związku z tym lista zmian w programie jest taka sama jak dla wersji 4.12.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.22 w stosunku do wersji 4.20
Wersja 4.12 STANDARD – 25 listopada 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.12 jest wersją uzupełniającą program w wersji 4.10 o nowe funkcje.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.10.
- Aktualizacja może być instalowana bezpośrednio na wersję 4.10
NAJWAŻNIESZE ZMIANY
- System składania, opiniowania i zatwierdzania wniosków urlopowych
- Słownik kopert i możliwość powiązania koperty z wpisem w książce korespondencji i drukowania kopert danego rodzaju raz na koniec dnia.
- Status zatwierdzania/poprawiania czynności ułatwiający wyszukiwanie i poprawianie czynności przed ich zafakturowaniem
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.12 w stosunku do wersji 4.10
Wersja 4.21 PLUS – 01 października 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.21 zawiera istotne poprawki do wersji 4.20.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.20.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.21 w stosunku do wersji 4.20
Wersja 4.11 STANDARD – 01 października 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.11 zawiera istotne poprawki do wersji 4.10.
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 4.10.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.11 w stosunku do wersji 4.10
Wersja 4.20 PLUS – 12 sierpnia 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.20 jest kolejną wersją podstawową systemu dostępną na płytach CD
- Instalacja aktualizacji może się odbywać w systemie z zainstalowaną wersją 3.40 lub wyższą
Wersja 4.20 jest odpowiednikiem wersji 4.10, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL, w związku z tym lista zmian w programie jest taka sama jak dla wersji 4.10.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.20 w stosunku do wersji 3.44
Wersja 4.10 STANDARD – 8 lipca 2013
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 4.10 jest kolejną wersją podstawową systemu dostępną na płytach CD
- Instalacja aktualizacji może się odbywać w systemie z zainstalowaną wersją 3.30 lub wyższą
NAJWAŻNIESZE ZMIANY
- Możliwość wieloetapowego zatwierdzania czynności przed wystawieniem faktury.
- Nowe uprawnienia pracowników, ograniczające im dostęp do danych i funkcji.
- Wystawianie faktur przez wiele Kancelarii.
- Typy pracowników i dziedziczenie uprawnień umożliwiające automatyczne nadawanie uprawnień wielu osobom.
INNE ZMIANY
- Możliwość oznaczenia pracownika jako 'nieaktywnego’.
- Wyszukiwanie według kontaktów (telefonów, email) z kartoteki klientów, podmiotów, organów.
- Nowe możliwości list: sortowanie po kilku kolumnach, automatyczne dopasowywanie wysokości wierszy, wyszukiwanie.
- Możliwość grupowania stron spraw.
- Drukowanie kopert z książki korespondencji.
- Kontrola dat rejestrowanych czynności.
- Możliwość powiązania czynności z fakturą, ale bez fakturowania.
- Nowe kolumny w liście faktur: kwota netto, VAT, brutto,data sprzedaży.
- Możliwość określenia specyficznych ustawień dla każdej faktury: rodzaju wydruku, nagłówek (faktura/faktura VAT/rachunek), prefix NIP sprzedawcy, tekst 'data sprzedaży’
- Ogłoszenia do wszystkich pracowników
- Szybkie potwierdzanie/odrzucanie komunikatu.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 4.10 w stosunku do wersji 3.34
Wersja 3.48 PLUS – 30 czerwca 2013
- Wersja 3.48 zawiera istotną poprawkę do wersji 3.47
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.48
Wersja 3.38 STANDARD – 30 czerwca 2013
- Wersja 3.38 zawiera istotną poprawkę do wersji 3.37
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.38
Wersja 3.47 PLUS – 18 czerwca 2013
- Wersja 3.47 zawiera poprawki błędów wykrytych w czasie prac na wersją 4 systemu Kancelaris
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 3.43/3.44/3.45/3.46
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.47
Wersja 3.37 STANDARD – 18 czerwca 2013
- Wersja 3.37 zawiera poprawki błędów wykrytych w czasie prac na wersją 4 systemu Kancelaris
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet dla użytkowników wersji 3.33/3.34/3.35/3.36
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.37
Wersja 3.44 PLUS – 26 kwietnia 2011
INFORMACJE
- Wersja 3.44 jest bezpłatną aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.43 PLUS
- Wersja nie będzie dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet, ponieważ dotyczy tylko nielicznych klientów.
- Wersja zawiera pełną obsługę urządzeń fiskalnych Posnet (protokół thermal) oraz Elzab (Omega, Mera)
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.44
Wersja 3.34 – 20 kwietnia 2011
INFORMACJE
- Wersja 3.34 jest bezpłatną aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.33
- Wersja nie będzie dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet, ponieważ dotyczy tylko nielicznych klientów.
- Wersja zawiera pełną obsługę urządzeń fiskalnych Posnet (protokół thermal) oraz Elzab (Omega, Mera)
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.34
Wersje 3.32/3.42, a wersje 3.33/3.43 – którą wybrać ?
Zobacz dział: Dla Użytkowników -> Pytania i odpowiedzi
Wersja 3.43 PLUS – 31 grudnia 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.43 jest zbiorczą aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.40, 3.41, 3.42
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
Wersja 3.43 jest odpowiednikiem wersji 3.33, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL, w związku z tym lista zmian w programie jest taka sama jak dla wersji 3.33.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.43
Wersja 3.33 – 31 grudnia 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.33 jest zbiorczą aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.30, 3.31, 3.32
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
ZMIANY
- Dodanie do bazy danych stawki 8%
- Zmiana wydruków faktur na zawierające jedynie 8% i 23%
- Dodanie domyślnie używanego we wcześniejszej wersji wydruku faktury jako „VAT 2010”.
- Uznanie stawki 23% za domyślną stawkę we wszystkich miejscach programu w zamian za stawkę 22%
- Poprawa działania programu w oknie „Wyszukiwanie czynności” po wybraniu funkcji „Przenoszenie do innych usług.”
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.33
Wersja 3.04 BIS – 27 grudnia 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.04 BIS jest bezpłatną uzupełniającą aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.04
- Nie jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet, ponieważ nie zmienia wersji programu kancelaris.exe
- Program należy pobrać z WWW, zapisać do folderu instalacyjnego na dowolnym stanowisku i jednokrotnie uruchomić.
- Po uruchomieniu wersja wprowadza do bazy programu stawki vat 8% i 23% oraz udostępnia jeden format wydruków faktur z tymi stawkami jako „VAT 2011′.
- W ramach wersji 3.04 bis w programie Kancelaris nie są dokonywane żadne modyfikacje. Domyślna stawka VAT to nadal 22%.
- Zmiana domyślnej stawki VAT oraz modyfikacja pozostałych wydruków faktur jest dostępna w ramach wersji 3.4x
INFORMACJE O ZMIANIE WERSJI DO WERSJI NAJNOWSZEJ
- W chwili publikacji tej informacji na zakup wersji 3.4x obowiązuje promocyjna cena dla klientów wcześniejszych wersji programu.
- Krótka lista zmian pomiędzy wersjami 3.00 (3.04) a 3.40 (3.42) znajduje się tutaj: Pobierz listę zmian
- Szczegółową listę zmian znajdą Państwo poniżej w ramach opisów wersji 3.04, 3.40, 3.41, 3.42
- Osoby zainteresowane wersją 3.4x prosimy o kontakt z działem handlowym
Wersja 3.42 PLUS – 3 listopada 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.42 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.41
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
- Wersja 3.42 jest odpowiednikiem wersji 3.32, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL, w związku z tym lista zmian w programie jest taka sama jak dla wersji 3.32.
Skorzystanie z aktualizacji 3.42 zalecane jest tym kancelariom, które początku stycznia roku 2011 będą wystawiały faktury ze stawką 23% i nie są w stanie zapewnić sobie wdrożenia wersji 3.43 przed pierwszym wystawieniem faktury. W takim wypadku należy wdrożyć wersję 3.42, która będzie wystawiała poprawne faktury zarówno ze stawką 22%, jak i 23% na przełomie roku.
Kancelarie, które wystawią pierwsze faktury ze stawką 23% w późniejszym terminie i są w stanie zapewnić sobie wcześniejsze wdrożenie wersji 3.43 mogą zaczekać na kolejną wersję do stycznia 2011.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.42 w stosunku do wersji 3.41
Wersja 3.32 STANDARD – 27 października 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.32 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.31
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
Skorzystanie z aktualizacji 3.32 zalecane jest tym kancelariom, które początku stycznia roku 2011 będą wystawiały faktury ze stawką 23% i nie są w stanie zapewnić sobie wdrożenia wersji 3.33 przed pierwszym wystawieniem faktury. W takim wypadku należy wdrożyć wersję 3.32, która będzie wystawiała poprawne faktury zarówno ze stawką 22%, jak i 23% na przełomie roku.
Kancelarie, które wystawią pierwsze faktury ze stawką 23% w późniejszym terminie i są w stanie zapewnić sobie wcześniejsze wdrożenie wersji 3.33 mogą zaczekać na kolejną wersję do stycznia 2011.
ZMIANY
- Dodano kolumnę prowadzący klienta do listy klientów.
- Automatycznie wprowadzono do bazy stawkę VAT 23% i dostosowano wydruki faktur.
- Zmieniono okno wyszukiwanie dokumentów dostosowując je do różnych rozdzielczości ekranu.
- Dodano kontrolę loginu i hasła klienta uwzględniającą wymagania XML przy eksporcie WWW.
- Poprawiono eksport na WWW uwzględniając możliwość wprowadzania znaków specjalnych HTML ( „, <, >, ’) w nazwach i opisach poszczególnych elementów.
- Zmieniono eksport do Excela pozwalając otworzyć skoroszyt bez zapisu bezpośrednio po eksporcie.
- Zmieniono dodatek KancOutlook.
- Poprawiono stabilność działania asystenta w trakcie jego włączania i wyłączania.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.32 w stosunku do wersji 3.31
Wersja 3.41 PLUS – 25 lipca 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.41 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.40
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.31/3.41
Wersja 3.31 STANDARD – 15 lipca 2010
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.31 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.30
- Wersja jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
OGÓLNE
- Nowe opcje Kancelarii i użytkowników.
KLIENCI I KARTOTEKI
- Nowe pola: login i hasło klienta wykrzystywane w aplikacji WebKancelaris
SPRAWY
- Możliwość eksportu stanu spraw na serwer WWW
- Dodatkowa kolumna typ w liście spraw
- Wydruk z książki korespondencji dla poczty poleconej i poleconej z.p.o
DOKUMENTY
- Zmiany w oknie rejestracji dokumentu
- wyszukiwanie wg nazwy pliku zapisanej w bazie danych
TERMINY
- Możliwość badania zajętości osób przydzielanych do terminu
ZLECENIA I FAKTURY
- Nowy wydruk faktury faktury „na papier firmowy„
- Nowe załączniki do faktur „tylko godziny”
CZYNNOŚCI
- Ulepszone okno dodawania opisów czynności
- Przenoszenie wszystkich czynności z danego dnia do innego dnia
BIBLIOTEKA
- Nowe kolumy: Wydawca, rok wydania, numer wydania w liście pozycji
OFFICE
- Poprawiony szablon do MS Word 2003 i 2007
- Poprawiona obsługa MS Outlook
INNE
- Możliwość powiązania rozszerzeń plików z Kancelarisem i rejestrowania dokumentów z okna Eksploratora Windows
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.31/341
Wersja 3.40 PLUS – 1 września 2009
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.40 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.00/3.04
- Wersja nie jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
- Wersja 3.40 jest odpowiednikiem wersji 3.30 dla użytkowników wersji PLUS, w której jako bazę danych wykorzystano bazę MySQL.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.40 w stosunku do wersji 3.00
Wersja 3.30 STANDARD – 1 czerwca 2009
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.30 jest aktualizacją przeznaczoną dla użytkowników wersji 3.10/3.14
- Wersja nie jest dostępna w ramach automatycznej aktualizacji przez Internet.
OGÓLNE
- Zmiana kolejności sortowania danych w oknach klienci, faktury, zlecenia, sprawy.
KANCELARIA
- Opcje Kancelarii dostępne tylko dla administratorów.
- Nowe Opcje Kancelarii: możliwość wyłączenia automatycznej archiwizacji, blokada edycji historii zadania.
KLIENCI I KARTOTEKI
- Nowe pole Data założenia akt klienta.
- Ukrywanie nieaktualnych klientów w oknach wyszukiwania.
- Możliwość odebrania w szybkim kreatorze prawa do przeglądania danych zlecenia.
ZLECENIA I FAKTURY
- Możliwość ustalenia w zleceniu kwoty maksymalnej za czynności.
- Możliwość przydzielenia pracownika ze stawką w walucie obcej do zlecenia nominowanego w PLN.
- Domyślna „nazwa pozycji” i „uwagi do faktury” dla każdego zlecenia.
- Możliwość generowania nazwy pozycji i uwag na fakturze w oparciu o daty czynności i parametry zlecenia.
- Ukrywanie zamkniętych zleceń w oknach wybierania zlecenia.
- Przyciski do łatwego ustawiania okresu czynności na fakturze.
- Możliwość wystawienia faktury z czynności pracowników rozliczanych w różnych walutach.
- Obsługa daty kursu waluty.
SPRAWY I DOKUMENTY
- Tworzenie wiadomości e-mail na podstawie kontaktów Kancelarisa i dokumentów spraw.
- Możliwość jednoczesnej rejestracja wielu dokumentów sprawy.
- Wysyłanie kilku wersji dokumentów pocztą elektroniczną.
- Nowa karta [Historia sprawy] wyświetlająca łącznie: dokuementy, wydarzenia, zadania i terminy.
- Nowa karta [Czynności] wyświetlająca czynności zarejestrowane dla sprawy.
MOJE BIURKO
- Synchronizacja terminów Kancelarisa z Microsoft Outlook.
- Nowe pole do wpisywania miejsca terminu.
- Możliwość blokowania edycji historii zadania.
- Możliwość tworzenia zadania z opcją do wiadomości innych osób.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.30 w stosunku do wersji 3.10
Wersja 3.14 STANDARD – 15 listopada 2008
- Wersja 3.14 jest odpowiednikiem wersji 3.04, dla użytkowników wersji standard, w której jako bazę danych wykorzystano bazę w formacie Access.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.14 w stosunku do wersji 3.10
Wersja 3.04 PLUS – 25 października 2008
INFORMACJE PODSTAWOWE
- Wersja 3.04 zawiera nowe funkcje.
- Wersja 3.04 jest także zbiorczym SP zastępującym wersje 3.01, 3.02, 3.03.
- Wersję 3.04 można instalować bezpośrednio na wersję 3.00 i następne.
ZLECENIA I FAKTURY
- Okno Wyszukiwanie zleceń ułatwiające wystawianie comiesięcznych faktur.
- Wydruk dwujęzycznej (pol-ang., pol-niem.) faktury w walucie PLN.
- Wydruk obcojęzycznej faktury w walucie zlecenia.
- Możliwość wprowadzenia opisu przyczyny korekty faktury.
DOKUMENTY
- Tworzenie nowej wersji dokumentu na bazie kopii poprzedniej.
- Wysyłanie kilku wersji dokumentów pocztą elektroniczną.
- Możliwość porównywania dokumentów zewnętrznymi narzędziami.
- Szybka informacja o dacie rejestracji ostatniej wersji.
KANCELARIA I PRACOWNICY
- Usuwanie „zbędnych danych” pracowików.
- Możliwość wprowadzenia nazwy Kancelarii w dwóch liniach.
CZYNNOŚCI
- Szybka rejestracja na podstawie kodów usług.
- Przenoszenie czynności między usługami.
KOMUNIKATY
- Możliwość wysyłania komunikatów do wielu osób
- Usuwanie wielu komunikatów.
WSPÓŁPRACA Z INNYMI APLIKACJAMI
- Możliwość kopiowania danych z list do schowka i wklejania do innych aplikacji.
- Łatwe przenoszenie danych adresowych do innych aplikacji z okna Koresp.Seryjna.
INNE
- Nowe zaawansowane opcje filtra.
- Wydłużenie pól adresowych do 100 znaków
- Poprawki związane z działaniem wersji demonstracyjnej
- Poprawki związane z Zestawieniami własnymi i Wzorami korespondencji
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.04 w stosunku do wersji 3.00 (1MB)
Wersja 3.03 PLUS – 5 marca 2008 – Service Pack do wersji 3.02
- Zmiana biblioteki msjet dla systemu Windows Vista.
- Poprawka wystawiania faktury korygującej dla własnych pozycji typu „U”
- Drobne zmiany na życzenie klientów.
Wersja 3.11 STANDARD – 23 marca 2007 – Service Pack do wersji 3.10
Poprawka modyfikowania czynności podczas wystawiania faktur.
Wersja 3.02 PLUS – 23 marca 2007 – Service Pack do wersji 3.01
Poprawka modyfikowania czynności podczas wystawiania faktur.
Wersja 3.10 STANDARD – 23 luty 2007
Wersja 3.10 jest odpowiednikiem wersji 3.01, w której jako bazę danych wykorzystano bazę Access.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający opis nowości wersji 3.10 w stosunku do wersji 2.70 (955KB)
Wersja 3.01 PLUS – 23 luty 2007 – Zmiany do wersji 3.00
- Adresy – w oknach Klient, Kancelaria, Podmiot i Organy obsługa na karcie adresy jest podobna do pozostałych części systemu.
- Etapy sprawy – w oknie Sprawy zmieniona obsługa na karcie Etapy/Instancje jest podobna do pozostałych części systemu. Dodawanie i edycja etapu odbywa się przez dodatkowe okno.
- Eksportowanie danych
– dla list zawierających podsumowania, można wyeksportować listę łącznie z sumami całkowitymi.
– dla list pogrupowanych możliwość wyeksportowania jedynie nagłówków grup wraz ich podsumowaniami. - Filtrowanie – możliwość filtrowania list dla wartości „(Puste)” i (Niepuste), w danym wierszu
- Zestawienia własne – w oknie zestawienia istnieje możliwość przygotowywani niestandardowych zestawień na podstawie własnych zapytań do serwera MySQL (Dotyczy tylko wersji PLUS).
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający pełny opis nowości w wersji 3.01 (106KB)
Wersja 3.00 PLUS – dla dotychczasowych użytkowników – 31 styczeń 2007 Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający pełny opis nowości w wersji 3.00 (0.9 MB)
Wersja 3.00 PLUS – dla nowych użytkowników – 24 listopada 2006
- Nowy interfejs graficzny ułatwiający pracę (menu Widok, zakładki nawigacyjne, możliwość tworzenia własnego paska Start)
- Asystent programu zawierający odsyłacze do najbardziej potrzebnych w danym oknie funkcji
- Ujednolicone wyszukiwanie: spraw, dokumentów, czynności
- Nowe okno Bieżące akta ze skrótami do elementów programu, z którymi aktualnie pracuje użytkownik
- Możliwość wyszukiwania w kartotekach: klientów, podmiotów, organów
- Nowe okno Przypomnienia
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający pełny opis nowości w wersji 3.00 (0.9 MB)
Wersja 2.71 – sierpień 2006 – Service Pack do wersji 2.70
- Ujednolicenie rejestrowania czynności (wybór klienta, pokazywane opisy) w oknie „Rejestracja czynności” i dodatkowym programie do rejestrowania.
Wersja 2.70 – lipiec 2006
NOWOŚCI
- Korespondencja seryjna
- Lepsze wyszukiwanie spraw
- Możliwość wyszukiwania pełnotekstowego
- Raporty ze spraw, w tym możliwość stworzenia własnego zestawienia ze spraw.
- Nowy sposób rozliczeń: zmiana stawki po określonej ilości godzin.
- Możliwość automatycznego kopiowania archiwum do wskazanego folderu.
- Nowy wydruk z książki korespondencji.
- Menu nawigacyjne.
- Nowe statystyki.
Pobierz/Otwórz plik .pdf zawierający pełny opis nowości w wersji 2.70 (0.6 MB)
Wersja 2.60 Plus – kwiecień 2006
- Wersja 2.60 jest odpowiednikiem wersji 2.54, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL.
Wersja 2.54 STANDARD – 31.01.2006 – Service Pack do wersji 2.50/2.52
Wersja 2.52 STANDARD – 28.09.2005 – Service Pack do wersji 2.50
- Poprawka w liście spraw (Opcja Sprawy – Wyszukiwanie)
- Poprawki w rejestrowaniu czynności
Wersja 2.50 STANDARD – sierpień 2005
Wersja 2.42 PLUS – marzec 2005
- poprawki do wersji 2.40
Wersja 2.33 – luty 2005
SZYBKI KREATOR
- możliwość wyboru klienta, czyli możliwość tworzenia nowych zleceń-spraw dla starych klientów
- możliwość ustawienia uprawnień dla wszystkich pracowników
INNE
- Dodano sumowanie na wydrukach
- Dodano sumowanie przedmiotów sporów na liście spraw klienta/podmiotu
POPRAWKI
- Związane z przypomnieniami
- Sumowania w pogrupowanych listach
- Błąd przy wpłacie zaliczki, ktora ma komentarz
- Zadanie (edycja) – zmiana ustawienia daty lub godziny powodowała błąd: „ta akcja zostala anulowana przez skojarzony obiekt”
Wersja 2.40 PLUS – grudzień 2004
Wersja 2.40 jest odpowiednikiem wersji 2.30, w którym jako bazę danych wykorzystano serwer MySQL.
Wersja 2.30 – wrzesień 2004
AKTUALIZACJE
- mechanizm automatycznego sprawdzania istnienia poprawek i aktualizacji w sieci internetowej, ściągania ich i instalowania. Dla każdego pracownika można wybrać jedną z opcji: – nie sprawdzaj, – sprawdzaj i informuj, ale nie instaluj, – sprawdzaj i automatycznie instaluj;
CZAS PRACY
- automatyczne podsumowanie dla wybranego okresu,
PRZEGLĄDANIE CZYNNOŚCI
- alfabetyczne sortowanie listy klientów w module „Przeglądanie czynności”
- blokowanie dostępu do czynności użytkownikom, którzy nie mają praw do rejestracji za inne osoby
- możliwość sortowania wg czynności niezafakturowanych
- dodano przycisk exportu danych do EXCELA
REJESTROWANIE CZYNNOŚCI
- kody zamkniętych usług nie są widoczne,
- poprawka z wybieraniem się usługi, po edycji czynności w innej usłudze tego samego zlecenia,
- przy wyborze kodu w rejestratorze czynności dopisanie nazwy klienta, ewent. sprawy obok cyfry kodu – ułatwi wyszukiwanie przy większej ilości wprowadzonych kodów,
- podczas rejestrowania czynności w liście usług w nawiasach po nazwie usługi pojawia się jej kod,
- podpowiadają się koszty ze słownika razem z cenami,
- możliwość zmiany domyślnej orientacji strony w liście czynności przy wydruku na pionową
- zmiana wyglądu zestawień wg czynności pracownika,
- poprawiono nagłówek i aktualizowanie się wpisów w oknie „Dni pracy”,
- zmiany w eksporcie list do Excel’a – dodano zawijanie tekstu, kolory dla grupowania, podpowiedzi przy wyborze pliku,
FAKTURA
- dodano słowo: Sprzedawca i „data wystawienia” zamiast „data”
- data wystawienia faktury ma teraz format systemowy a nie „rrrr-mm-dd”
- opis pozycji ma 255 znaków,
- dodano w trybie filtrowania Kalendarz przy polu Data,
KREATOR
- formy płatności podpowiadają się ze słownika,
- na fakturze można zamieścić standardowy tekst dla klienta,
- podczas wyboru typu płatności, jeśli jest 1-no konto to jest ono wybierane,
- wstawianie dowolnych pozycji do faktury także na podstawie słownika kosztów,
- przy wyborze czynności nie pokazujemy teraz od razy wszystkich, dlatego, że czasem się to długo wybierało (w dodatku się odświeżało przy chodzeniu tam i z powrotem). Teraz żeby się te czynności pojawiały trzeba kliknąć „Wszystkie” albo zaznaczyć daty i wybrać [Wybierz],
- możliwość wygenerowania faktury korygującej na podstawie pozycji w fakturze oryginalnej i zmniejszeniu (zwiększeniu) jej wartości,
- przy wprowadzaniu wpłaty do faktury i pobieraniu jej z zaliczki nie usuwamy komentarza, a tylko dodajemy z przodu: „rozliczona …. „,
- przycisk do podpowiadania daty w trybie filtrowania,
- w opcjach kancelarii dodaliśmy „domyślny pracownik na fakturze”, a w danych klienta „Domyślny podpis na fakt.”. Oba pola modyfikowalne w trakcie tworzenia faktury,
- zestawienie dotyczące faktur uwzględniające: kwotę brutto, kwotę zapłaconą, ile pozostało do zapłaty itp.,
- zestawienie faktur, które klienci powinni zapłacić wraz z listą wpłat,
POZYCJE NAZWY
- Słownik ten zawiera teraz kwoty i pozwala na dodawanie na ich bazie pozycji do faktur, a także wybranie kosztu z podpowiedzi podczas dodawania czynności,
KLIENCI
- możliwość wprowadzenia europejskiego numeru NIP,
- na liście klientów są teraz „nazwisko + imię”
- dodano pole „data oświadczenia”, którego wartość można wybrać na fakturach, na fakturach
KOMUNIKATY
- po naciśnięciu „przejdź do elementu”, jeśli komunikat nie ma żadnego powiązania jest dodatkowa informacja,
- podczas przydzielania do zlecenia (w kreatorze i w zleceniu) do komunikatu „o przydzieleniu” dołączono listę wszystkich zdefiniowanych usług wraz z kodami,
- dodano szybkiego kreatora składającego się z 1 okna, w którym można założyć wszystkie dane potrzebne do rejestracji czynności – KLIENTA (z adresem i kontaktem), SPRAWĘ, ZLECENIE i USŁUGĘ. Osoba zakładająca jest automatycznie upoważniana w tworzonej sprawie i zleceniu,
KSIĄŻKA KORESPONDENCJI
- na wydruku dla poczty dodano domyślny parametr ustawiający „lp” na „1”,
- poprawka do wyboru stron przy zmianie typu przesyłki,
LISTY
- dodano do menu podręcznego opcję „Dopasuj szerokości kolumn”
- klawisz F2 – rozpoczyna edycję listy, także stojąc na danej komórce po F2 możemy ją zacząć zmieniać,
- lepsza obsługa błędów podczas wprowadzania danych,
WYDRUKI
- opcja „Dopasuj szerokości kolumn” jeśli korzystamy z innej wielkości czcionek na wydrukach,
- przycisk „Drukuj” nie zamyka formatki, dzięki czemu można sprawdzić jak się wydrukowało i np. zmienić czcionkę, dopasować ponownie i powtórzyć drukowanie,
- możliwość wyboru drukarki bezpośrednio przed wydrukiem,
OSOBY
- zmiana w określeniu adresu siedziby na „siedziby/zamieszkania”
PRACOWNICY
- dodano opcję „Czy wybrany pracownik może uruchomić aktualizację przez internet”,
- w raporcie z pracowników nie ma już Kas Chorych tylko Oddziały NFZ,
OPCJE KANCELARII
- mozliwość ustawienia domyślnych ustawień czcionki do wydruków (krój, rozmiar, kolor czcionki),
- szersze pole z nazwą wydruku i nowe czytelniejsze nazwy zestawień czynności,
RAPORTY
- Rejestracja nowego dokumentu klient, sprawa, etap – posortowane alfabetycznie
REJESTRATOR
- [+] uruchamiający szybkiego kreatora,
- poprawnienie błędu przy obliczaniu czasu pracy z czynnośći w przypadku braku czynnośći,
- podczas wybierania klienta lista sortowana alfabetycznie pokazują się już kody tylko otwartych usług,
- poprawka z wybieraniem się usługi, po edycji czynności w innej usłudze tego samego zlecenia,
- poprawka do obliczania długości czynności przy użyciu stopera i bez wybrania usługi,
- w przypadku wyświetlania kodu w rejestratorze czynności dopisanie nazwy klienta, ewent. sprawy obok cyfry kodu – ułatwiające wyszukiwanie przy większej ilości wprowadzonych kodów
SLOWNIKI
- Dodano słownik: „Faktury – nazwy pozycji”, przydatne podczas wystawiania faktur,
- Do słownika „Koszty nazwy” i „Usługi – nazwy” dodano kwoty,
- Wyszukiwanie dokumentów typy dokumentów – posortowano,
ZLECENIE
- przy dodaniu usługi bez nazwy dodatkowe, róźne komunikaty o nie wpisaniu nazwy,
- zmiana domyślnego sposóbu zaokrąglania na matematyczny,
- forma płatności są teraz podpowiadane ze słownika,
- kolumna klient w liście zleceń rozszerzona o imię,
- lista faktur na zakładce zlecenia, kolumna „wpłata” jest w formacie 0,00
- podczas tworzenia nowego zlecenia automatycznie wybierane sa: przelew, konto, numer (jeśli określono szablon)
Wersja 2.21 (Service Pack do 2.20)- marzec 2004
- poprawki błędów
Wersja 2.20 – grudzień 2003
- komunikaty – od-do, zostałeś przydzielony do sprawy itp.,
- długi opis czynności + zawijanie wierszy w tabelach
- zasoby i terminarz zasobów (np. zajętość sali konferencyjnej itp.)
podpowiadanie numerów zleceń, spraw i faktur wg szablonu - możliwość zamykania zleceń i usług, po to, aby już nie „zaśmiecały” podpowiedzi przy rejestracji czynności
- nowe zakładki SPRAWY w oknach: klient, podmiot i pracownik
Wersja 2.10 – październik 2003
- Książka korespondencji
- Kreator spraw i zleceń
- Okno podmioty/osoby
- Możliwość łączenia pracowników w grupy/zespoły
- Okno ’Dni pracy’
- Automatyczna aktualizacja w ramach sieci lokalnej
- Mnóstwo mniejszych zmian w programie
- Wbudowane w EXE hotFixy w oknie Administracja-Poprawki
Wersja 2.02 (Service Pack do wersji 2.00) – kwiecień 2003
Wersja podstawowa 2.0 – styczeń 2003