Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i dopasowanie do potrzeb użytkownika
- Nowości!
Automatyczne aktualizacje przez Internet. - Łatwa administracja!
Automatyczna aktualizacja nowych wersji w sieci lokalnej. - Bezpieczeństwo!
W wersji standard codzienna automatyczna archiwizacja bazy danych. - Uprawnienia!
Możliwość ograniczania dostępu do danych pracownikom. - Opcja 'Proste uprawnienia’!
Dzięki której w małej kancelarii nie jest wymagane ustawianie szczegółowych uprawnień pracowników. - Personalizacja!
Dostosowywanie wyglądu przez użytkownika do własnych potrzeb.
Kancelaria – Dane kancelarii, pracowników i zespołów
- Kancelaria!
Dane kancelarii, możliwość ustalenia kilku adresów i kont bankowych. - Pracownicy!
Dane pracowników, możliwość nadawania uprawnień do przeglądania i edytowania danych zawartych w programie dla poszczególnych pracowników, praca grupowa. - Zespoły!
Możliwość łączenia pracowników w zespoły. - Zasoby!
Definiowanie zasobów kancelarii (samochody, sala, rzutnik) i ustalanie terminarza ich zajętości.
Kartoteka – Klienci, Organy, Strony w sprawach
- Asystent!
Dodatkowe okno, które podpowiada w każdym miejscu programu najważniejsze funkcje. - Klienci!
Dane klientów (także archiwalne), wiele kontaktów do klienta, automatyczne numerowanie. - Organy!
Własna baza teleadresowa organów (istotne informacje o organach, sądach, etc.). - Podmioty!
Informacje o przeciwnikach procesowych i innych osobach związanych z prowadzonymi sprawami. - Korespondencja seryjna!
Możliwość adresowania kopert i własnych listów seryjnych w oparciu o adresy klientów organów i podmiotów.
Sprawy – Akta spraw, repertorium, dokumenty
- Sprawy!
Szczegółowe informacje na temat danej sprawy. Możliwość prowadzenia sprawy dla kilku klientów. - Etapy/Instancje!
Podział sprawy na etapy/instancje. - Repertorium – historia sprawy!
Wydarzenia, Terminy, Zadania i Dokumenty. Możliwość generowania historii dla klienta. - Książka korespondencji!
Jednoczesny wpis do książki i repertorium sprawy. - Raporty ze spraw!
Rozliczenia z klientami, faktury i czas pracy
- Zlecenia!
Informacje o umowie z klientem (zleceniu): stała obsługa, zadanie, projekt (proces). - Wiele rodzajów rozliczeń!
Wg godzin pracy, z opłatą stałą, z kwotą minimalną, ze zmienną stawką. - Usługi!
Powiązanie wielu spraw z jednym zleceniem stałej obsługi. Tematyczne grupowanie czynności w dużych zleceniach. - Czynności!
Rejestrowanie czasu pracy pracowników w ramach zlecenia dla klienta i prac administracyjnych. - Faktury!
Wystawianie faktur na bazie zarejestrowanych czynności i własnych pozycji. Kontrola płatności. - Zestawienia i statystyki!
Samodzielnie modyfikowane zestawienie czynności dla klienta. Kontrola czasu pracy pracowników i efektywności pracowników. Statystyki przychodów kancelarii.
Kreatory – Wspomaganie pracy
- Szybki kreator!
Wprowadzenie niezbędnych do fakturowania informacji przy pomocy jednego okna. - Duży kreator!
Wpomaganie wprowadzania danych klientów, zleceń i spraw dla dużych projektów. - Kreator Faktur!
Wystawianie faktury na podstawie czynności. Automatyczna aktualizacja pozycji. - Kreator rejestracji dokumentu!
Wspomaganie dołączania dokumentów elektronicznych i ich wersji do akt spraw.
Moje biurko – Bieżące akta, Terminarze, Zadania, Przypomnienia, Komunikaty
- Bieżące akta!
Skróty do różnych elementów systemu, z którymi w danej chwili pracuje użytkownik. - Terminarz kancelarii!
Informacje o terminach kancelarii – rozprawach, zebraniach itp. - Terminarz osobisty!
Możliwość umieszczania w terminarzu prywatnych spotkań. - Zadania!
Możliwość zlecania zadań i kontroli ich wykonania. - Przypomnienia!
Przypomnienia o terminach i zadaniach do wykonania. - Komunikaty!
Automatyczne przesyłanie informacji o przydzieleniu do sprawy czy terminu oraz możliwość wymiany komunikatów między pracownikami.
Biblioteka – Pozycje w bibliotece, Wzory dokumentów, Zagadnienia
- Pozycje w bibliotece!
Informacje o zasobach bibliotecznych kancelarii. - Wzory dokumentów!
Gotowe wzory dokumentów. - Zagadnienia!
Możliwość zapisania na przyszłość informacji o sposobie rozwiązania jakiegoś problemu i ekspertach z danej dziedziny. - Wyszukiwanie!
Wyszukiwanie pełnotekstowe, wg słów kluczowych i katalogów.
Instrukcję obsługi znajdą Państwo w dziale 'Dokumentacja’.
Wymagania techniczne możesz zobaczyć tutaj.